Dezamăgit de Fabrica de Bere

Cred că titlul spune totul. Probabil că nici nu mai are rost să scriu multe, ci doar să pomenesc numele localului şi să uit de experienţa asta. Dar fiindcă mă leagă o prietenie veche cu Fabrica de Bere din Timişoara şi ne ştim de când umblam cu îngheţata aia comunistă de tip pachet de unt prin Piaţa Traian, am să continui, ca să învârt cuţitul în rană.

Ştiu că prietenii adevăraţi îşi spun lucrurile în faţă, dar cu diplomaţie. Acum las diplomaţia deoparte şi afirm "Amice, m-ai ciuruit şi m-ai dezamăgit!" Rău de tot. Ştiu că se zice că prietenia înseamnă să fii alături de prieteni nu când au dreptate, ci când greşesc, dar ce faci când te dezamăgesc?

M-am aşezat plin de speranţe, prietene, la masa aia de la umbră.





Şi am aşteptat să mă dezmierzi cu o tocăniţă fină, cu bucăţele de carne şi o mămăliguţă de soi. În schimb, mi-ai aruncat în farfurie ultimele bucăţi de carne găsite prin bucătărie, pline de grăsime şi zgârciuri. Mămăliga a avut un gust nenatural de ceva ce nu am putut identifica. Doar castraveţii muraţi au fost buni.

Şi micii colegilor mei.


Şi apa minerală.

Mai un sfat prietene vechi, dacă tot pui chifle pe nota de plată, măcar adu-le la masă...să ştim şi noi. Nu ne face pe la spate că nu e frumos. Şi nici elegant.

Apreciez doar că m-ai desfătat privirea şi măcar vizual m-am bucurat de mâncare.



Nu apreciez că nu ştii să ţii steagul sus, să fii un etalon cum erai pe vremuri. Când Fabrica de Bere era o uzină de mâncat bine şi băut zdravăn.

Prietene, dă-i drumul bucătarului să zboare şi să nenorocească alte locuri. Nu-l ţine doar că nu cere mulţi bani. De exact la fel de mulţi clienţi şi recunoştinţă vei avea parte.  Sau poate ai luat tineri studenţi în practică pentru lucrarea de doctorat "Strategii de faliment". Pentru că atunci s-au descurcat al naibii de bine!

Şi de ce pe pagina ta web cu titlul beretimisoreana.ro sta ditamai ceasul sub care scrie "Redescoperă Bucureştiul de altădată"? Mare ciudăţenie, prietene.

Comentarii

Postări populare