Covridogu'

Dacă tot iubesc animalele, este imposibil să nu-mi placă hotdogu' şi derivatele sale. Îmi plac crenvurştii în toate felurile. De la cei simpli, la cei cu caşcaval în interior, sfârşind cu celebrii câini fierbinţi şi cu mai noul produs covridog de la Simigeria Petru din Piaţa Victoriei, Timişoara.

Mi se par alimentele potrivite pentru o dimineaţă veselă sau posomorâtă. Se încadrează de minune în peisajul unui mic dejun sau al unei gustări scurte între mese. Cu condiţia să fie şi gustoşi. Adică să aibă o consistenţă şi să pocnească în gură când muşti din ei. Iar sună totul de parcă aş face recenzia unui nou film cu Tera Patrick.

Înţeleg că nu sunt tocmai un aliment sănătos. Ştiu că pasta aceea rozalie conţine de la hârtie igienică pentru culoare până la cioculeţe mici de pui pisate. Mi s-a mai făcut oferta să merg să văd procesul de fabricaţie, dar m-am abţinut. Ţin la starea mea de bine şi câteodată este sănătos, pentru psihic, să te amăgeşti că totul este frumos.

Simigeria Petru din Timişoara a început să ne încânte pe noi timişorenii din martie 2010. Au diferite produse, dar la mare căutare sunt covrigii simpli, cu mac, susan, ciocolată, stafide, nuci şi cine ştie ce or mai inventa. Îmi pare rău că nu au şi cu unt. Iei covrigu, îl tai pe mijloc ca pe un hotdog, dacă tot e vorba, şi bagi nişte feliuţe subţiri de unt. Cu o cafea caldă dimineaţa merg de minune. Dar ce străluce mândru printre covrigei este însăşi Măria Sa Covridogu'...

Covridog e noul lor produs lansat. Adică crenvurşt în aluat de covrig, acoperit cu susan. Nu e o mare scofală. Dar prezentarea este în sfârşit una care să ne apropie de vecinii noştri de peste graniţe. Sunt serviţi în nişte suporturi de carton, în culorile firmei şi cu însemnele simigeriei. Nu recomand să-i mâncaţi în maşină în timp ce conduceţi. Susanul ăla e păcătos rău de tot. Intră în toate orificiile. Iar o dau pe ulei. Mai bine las pozele să vorbească de la sine.





"The noblest of all dogs is the hot-dog; it feeds the hand that bites it."
Lawrence J. Peter.

Comentarii

Postări populare