...cu de toate


Seara de ajun și dimineața de Crăciun mi se par magice chiar și dacă am trecut de copilărie. Bucuria copiilor care vin la colindat, mândria din ochii părinților și liniștea cu care te bucuri de un pahar de vin roșu dau farmecul acestor zile. Cred sau sper că mă voi bucura de aceste momente și când voi ajunge octogenar. Dacă ajung.


Îmi aduc aminte de diminețile de Crăciun, cu miros de brad și portocală, în care fugeam spre camera unde era bradul să văd ce cadouri a lăsat Moș Crăciun. Și surâsul discret al părinților care sugera că misiunea a fost îndeplinită cu succes.

Acum când suntem adulți, găsim alte metode de a ne răsfăța în dimineața de Crăciun. Ca de exemplu o cacao cu lapte cu marshmallows. Știu...nu trageți încă. Nu e tradițional românesc. Dar e ceva cu care vă veți surprinde jumătatea pe jumătate adormită. Și nu mă refer la jumătatea corpului. Ci la acea jumătate cu care treceți prin viață. Încercați...și nu numai de Craciun.

Un Crăciun Fericit tuturor!

Comentarii

Postări populare