Smack my grill up


Un nume ciudat, mâncare bună, local micuţ, ingrediente proaspete. Cam aşa s-ar descrie în câteva cuvinte Smaak Grill din Timişoara (str.Barcelona nr.1, Dumbravita).

Smaak este un cuvânt african care înseamnă a pofti sau a fi atras de ceva sau chiar cineva. Deci dacă eşti atras de un grill bun, mergi la Smaak Grill. Aşa ar suna o reclamă spontană. Ar trebui să iau procent ca şi copywriter. Mai iese un ban.

Localul este micuţ şi cochet, dar nu debordă de o imaginaţie de designer. L-am comparat un pic cu un local din Statele Unite, mai ales că prin difuzoare răzbătea muzică country. Dar nu, nu m-a făcut să tânjesc şi după un rodeo. Partea cu care m-au cucerit a fost că am putut comanda la telefon ce dorim să mâncăm şi până am ajuns la ei au şi fost gata cu preparatul. Aş dori ca multe localuri să adopte stilul acesta şi să evităm leşinurile cauzate de scăderea glicemiei. Un astfel de loc unde se poate comanda în acelaşi stil este şi restaurantul Trio din comuna Giroc. Dar despre el, într-o ediţie viitoare.

 În ordinea numerelor de pe tricou am avut la degustat un piept de pui cu ierburi aromate, frigărui din pulpe de pui dezosate, în stil oriental (iaurt, mentă, condimente) cu cartofi copţi, o salată Smaak Grill şi un cotlet de porc cu aceiaşi ai dumneavoastră cartofi wedges. Dintre toate aceste feluri, ca şi aranjament, am remarcat salata Smaak Grill cu carne de vită. Frigăruile au fost deosebit de fragede, dar gustul de mentă nu s-a simţtit deloc. Cred că ar fi dat un kick destul de interesant cărnii de pui. La cartofii copţi sau wedges ar trebui să comandaţi unul din sosurile disponibile în meniu ca să aduceţi un plus de savoare. Iniţial mă gândisem că ar trebui să vină implicit cu un tip de sos, fără a mai plăti extra. Pe de altă parte, dacă eşti alergic la un condiment din sosul care vine pe cartofi, nu te mai poţi bucura de ei. E mai bine poate să alegi tu ce sos să te acompanieze în aventura culinară.      

Mai rămâne să mai încercăm şi alte feluri dar mă voi mai duce special acolo pentru o vită. Carne de vită. Ca să nu las loc de interpretări misogoniste.






 
"I grill, therefore I am."
Alton Brown

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare