Câinii calzi cu cremwursti în coada

Tocmai când mă chinuie cura de slăbire cel mai tare, atunci mă apucă poftele mai abitir. Şi nu e bai că te apucă, problemă e că timing-ul (ca să exprim în trend) e defectuos rău de tot. Adică la 11 seara în timpul săptămânii e sănătos un somn bun să fii proaspăt pentru servici şi nu sa te gândeşti că ai mânca ceva bun. Mă tot chinuiam uitându-mă la un episod din Heroes să rezist şi eu ca un erou tentaţiei. Până la urmă, ză darc saidu din mine a fost mai puternic.
"Hop" zic io sărind din pat "am o idee ce să înfulecăm". Nu, nu vorbesc la plural că am prieteni imaginari. Am trecut de faza asta. Acum m-am căsătorit. Mda! Să revenim.
"Mă pun să fac nişte hot dogi de să sară muştaru din borcan de bucurie", bolboroseam în drum spre bucătărie cu mopu după mine să şterg urmele de salivă.
Şi iaca ce mândreţe de dulai lătrau la mine



După ce i-am hingherit în burtă, am mai stat un pic sa fac digestia că cică nu e bine să te culci cu burta plină...da' nici cu ea goală!

Comentarii

Postări populare