Sus pe bar la Suppa Bar


 Dacă mi-ar fi zis cineva prin anii 90 că suntem în spatele celorlalte naţii cu vreo 20 de ani, nu l-aş fi crezut. Timpul m-a făcut să cred că am greşit. Suntem chiar mai în spatele lor. Dar ceva azi m-a făcut să sper că măcar în domeniul culinar, poate reuşim să ne redresăm rapid. 

Am fost reticent când am auzit că s-a deschis un local în care se serveşte doar supă. Am o experienţă tristă legată de supele din localurile noastre care se fac cu cuburi de mixuri de legume, tăiţei din plastic sau decorate cu pătrunjel congelat. 

Am plecat spre orele pânzului către Suppa Bar. Un local micuţ, cochet şi aranjat cu bun gust. Supele sunt cam de şase tipuri şi cred că în fiecare zi variază meniul. De la supe clasice până la asiatice sau portugheze, cred că reuşeşc să satisfacă toate gusturile. Preţul mai mult decât decent pentru cantitatea oferită. Doar 7 lei. Acum nu vreau să fiu cârcotaş dar un pic nu se prea potrivesc paharele acelea în care se serveşte supa. Am mai văzut prin magazinele de en-gros tot felul de recipiente din carton destinate industriei alimentare şi care pot fi personalizate la fel de bine ca şi acele pahare. Când ajungi la jumătatea porţiei, e cam greu să pescuieşti ingredientele. Până am ajuns cu linguriţa la gură, nu prea mai aveam ce să degust. Cred că paharele ar trebui oferite numai persoanelor care doresc la pachet. Altfel, nu prea sunt utile. În rest numai de bine. Gustul supelor mi s-a părut bun şi am impresia că folosesc ingrediente proaspete. Pentru iubitorii de iute, au un borcănel de chilli flakes de unde te poţi servi cât te ţine limba. 

De fiecare dată când am chef de o supă sau ciorbă bună, rapidă şi ieftină, ştiu că am un loc în Timişoara de unde să o procur. Dacă o ţinem tot aşa, poate ajungem şi noi undeva.




I feed on good soup, not beautiful language.
Moliere

Comentarii

  1. Ok, ok... dar ai lasat la o parte cel mai important: cum se comanda? Normal, sau cu ritual ca in Seinfeld / Beirut shaorma? (ceri supa, intinzi banii, faci un pas in lateral si astepti in liniste) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din fericire, se comanda normal :D.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare