Shaworma Nazi

Nu-s enervante persoanele care întreabă: "Ai vazut episodul ăla din serialul cutare?". Iar serialul are tone de episoade. Azi, parcă nu mă deranjează atât de tare. Pentru că de data asta întreb eu. Mai ştiţi episodul cu Soup Nazi din Seinfeld? Dacă nu, aveţi video mai jos cu cele mai bune momente legate de soup nazi.

La fel mă simt şi când mă duc să cumpăr shaworma de la fast food-ul libanez Beirut din Timişoara. Când deschid uşa fast food-ului, mă apucă aşa o panică că nu mă descurc. Încep să clipesc invers şi simt că mi se opreşte lactaţia, bărbat fiind. Totul decurge exact ca în Seinfeld. Plăteşti, dai bonul la şeful arab, intri în modul silenţios, faci un pas la dreapta şi...aştepţi. Totul în jurul tău se închide. Toate simţurile sunt concentrate să nu faci o prostie. Nu vorbeşti decât dacă te întreabă. Singurele cuvinte permise sunt: dulce, picantă, fără, da, dacă se poate. Nu am văzut pe nimeni să încerce să facă o glumă. Poate toţi ştiu ceva şi eu nu. Dar nici eu nu încerc. Prefer să plec fericit cu shaworma mea, decât să fac pe deşteptul că nu e prea picantă.

Oricum ar fi, toate chestiile ce le mănânci de acolo sunt bune. Că vrei humus, că vrei falafel, sigur nu dai greş. Singura problemă a fost că acum nu mai pune roşii şi salată verde în shaworma. Eram obişnuit să fie o altfel de shaworma. Acum are doar cartofi, sos, carne de pui si varză. Cea mai tristă shaworma. Poate a fost Elaine înaintea mea şi l-a enervat.



"You're pushing your luck little man."

Soup Nazi

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare