Prea artificial...prea ca la Mec


Şi am vazut-o şi pe asta. Să vină McDonalds la noi, românii, ca să ne servească mici şi senviş cu porc cunoscute ca și McMici și Sandviș cu Porc. La noi, aici pe plaiurile astea unde şi prinţul Charles se crede în Narnia, unde micul şi porcul e frate cu românul, să vii tu, ditamai lanţul de fast/junk food, ca să îmi arăţi mie cum se face micu'. Păi asta e ca şi cum s-ar duce o româncă în Tailanda să le înveţe pe amărâtele de acolo să facă un masaj. Nu contest că aici nu ar exista profesionalism. Doamnele care nu sunt de acord cu mine să lase un comment şi numărul de telefon de la salon.


În al doilea rând, că primul rând a fost expus mai sus, doar conceptul de fast food şi junk food este în antiteză cu degustarea de mici şi grătare de porc. Păi ai văzut vreo acţiune de grătăreală pe fugă? Ai văzut pe cineva să vină la tine la grătar, să înşface micu şi să zică "Las' că-l mănânc pe maşină"? Totul începe cu pregătirea cărbunilor, ungerea cu clisă a grătarului şi lăsarea micilor să respire fără celofan pe ei. De-abia după aproximativ trei beri începe procesul de frigere. Apoi cel de mâncat, când îţi ridici tricoul peste burtă că nu mai ştii ce să faci. Fac o paranteză mică legată de tricourile ridicate pe burtă. Nu am înţeles gestul ăsta niciodată. Care e scopul, de fapt? Aerisirea sau lauda de sine? E la modă one pack-ul şi nu six pack-ul? Are burta ochi şi vrei să-i arăţi ce mai e pe masă? Poate se uită prin buric. Dar să revenim la procese. După procesul de mâncat, urmează procesul de râgâială. Aburirea geamurilor maşinii de la atâta bicarbonat râgâit reprezinta un moment de neuitat. Iar încununarea vine în clipa în care în care sughiţi şi râgâi. Monumental!

Păi şi tu vii şi îmi arunci aşa la repezeală nişte simboluri naţionale?! Ruşine McDonalzilor.

Mi-am călcat pe mândria de român, de parcă ar exista aşa ceva, şi am purces spre drive-in. Sunt un neiniţiat al drive-in-urilor. Un virgin al comenzilor la geam. Nu ştiu că un meniu implică şi o găleată de cola. Ba mai mult. Drept bonus că am comandat meniu, am mai primit câte o sticlă de 2 l de Coca-Cola Zero. Am întrebat-o pe fata de acolo de ce primim Zero şi nu de aia obişnuită. Cică aşa e promoţia. Zău?! A stat mult unu de la marketing să gândească faza asta? Să mergi la McDonalds ca să bei şi să mănânci sănătos e ca şi cum te-ai duce la curve pentru o îmbrăţişare. Nu mai ştiu unde am auzit poanta asta, dar e geniala. Am plecat din universul junk-food-ului cu paharele de cola bălăngănindu-se în braţele mele, rugându-mă să nu curgă pe blugii proaspăt spălaţi.

Sfatul meu este să nu vă luaţi nici McMici şi nici Sandviș de Porc. Gustul e acelaşi aproape ca la orice produs de genul ăsta. La McMici, carnea e tocată iar la sandviş...se încearcă imitarea texturii cotletului. Nu sunt mari diferenţe între cele două produse. Amândouă conţin o chiftea de carne de fapt. Nimic special. Nici măcar gust de mici nu are chifteaua aia. La culoare, chifteaua de la sandviș e mai pală iar în cea de mici au băgat mai mult saturation în compoziţie. Mai bine luaţi o caserolă de mici şi îi faceţi în bucătărie pe aragaz, dacă nu aveţi unde. Şi atunci întrebarea firească...de ce? Pentru ce vă chinuiţi să lansaţi şi să promovaţi un produs care oricum se vinde în orice formă aţi prezenta-o? "Că putem", ar fi răspunsul lor.


"Junk food drags you down."
Miranda Lambert


Comentarii

  1. Eu o stiam asa:
    "Going to McDonald's for a salad is like going to a hooker for a hug" :D
    http://static.someecards.com/someecards/usercards/MjAxMS0zZmRjYTg2MDhhYTczNjdk.png

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare