Sushi tu ca mie mi-e rushini

Nu mi-a venit să cred că Timişoara este în sfârşit inclusă pe harta sushi-ului. După multe plânsete şi suferinţe şi după multe călătorii printre străini ca să degust minunantele si micuţele preparate...iaca minunea! Un mic sushi bar select si cochet chiar sub nasul meu de cunoscător. Isterie, bucurie, ţipete...ca la un concert cu Michael. Dumnezeu sa-l odihneasca!
Am fost ce-i drept cam reticent...ca românii nu au experienţă, că poate nu e peştele bun, ca poate mi-o fi rău, dar tre sa fim bărbaţi nu floarea soarelui!
Am preferat să mâncăm acasă în 4 dar am mers să ridicăm comanda...sa fim siguri ca nu luăm nişte mici cu muştar (nu ca nu ar fi buni si ăia!). Acum daca stau şi mă gândesc, şi Nigirizushi sunt ca un fel de mici japonezi - ca formă.
Prima impresie şi felul în care ştii să te vinzi contează foarte mult. Exemplar! Din păcate nu am reuşit să fac poze, din motive lesne de înţeles...până s-a încălzit aparatul foto nu mai era nimic de pozat. Totul a fost livrat în cutiuţe de plastic transparente, cu beţişoare lângă wasabi-ul şi ghimbirul care erau modelate în formă de floare. De gust ce să mai zic...spectacol.
Eu zic mai bine daţi un click repede pe pagina lor http://sushiya.ro/, mergeti la meniu şi comandaţi. Că nu e de glumă!

Comentarii

Postări populare