E55 - doar pe negru!

Nu am mai scris demult pe blog...poate o fi din cauza ca nu am mai mancat in oras. Am mancat si am si baut dar cred ca mi-a fost lene.

Scriu acum ca mi-a povestit o buna prietena ca a vrut sa-si cumpere un Nokia E55...ALB! Si nu gaseste...si cauta. Explicatia venita de la Nokia Romania a fost ca nu s-a lansat varianta pe alb in Romania. Hmmm! Daca  nu s-ar lansa varianta black in SUA ca e politically incorrect mai inteleg. Dar aaaaalb in Romania...de ce?

Stiu ca nu port haine albe cand ma duc sa joc fotbal sau daca ploua afara ca le murdaresc mai usor. Asta sa fie rationamentul din spatele nelansarii variantei pe alb? Eu inteleg ca suntem popor de ti****...pardon rromi...da nici chiar asa. Poate se murdareste mai repede in Romania.

O explicatie a puberului de la Nokia ar fi fost ca telefonul e prea nou...sssshhhhhtttt...e prea nou, sa nu se auda! Si avem doar o culoare sa ajunga la fiecare.

Si cica sa traim bine! Da' telefoane albe nu ne dati.

Comentarii

Postări populare