La gologanii stelari

A durat ceva timp dar măcar au ajuns. Americanii şi cafeaua lor de la Starbucks. În Timişoara. Iulius Mall. Din adolescenţă visam sa beau cafeaua vazută în filmele americane. Era o utopie. Acum e realitate. Dar acum adolescenţa a trecut...totuşi cafeaua rămâne cu acelaşi gust. Şi o apreciez altfel. Dar să nu cădem în melancolii si siropenii. Deci, am mers la Starbucks. Timişoara. O duminică înnăbuşitoare. Intrăm şi ne punem la coadă. Că e şi coadă pe lângă cafea. Încerci să citeşti felurile de cafea care sunt necunoscute fiind la prima întâlnire cu ele. "Un Iced Caffe Latte parcă ar fi bun pe căldura asta" îţi spui în gând. Comenzile se fac pe bază de strigăte, adică îi spui fetei ce cafea vrei care strigă comanda ta spre fetele care prepară starbucksu'. Toate astea printre alte comenzi strigate. Mă întrebam dacă voi primi ce am comandat. Chiar am primit. Nu pot să spun că am fost impresioant. Mă aşteptam la un alt gust, un gust savuros de cafea. Poate Iced Caffe-ul fiind cu gheaţă şi lapte nu are cum să aibă un gust atât de pregnant. În general mi-a făcut impresie buna, poţi cumpăra cafea la kilogram, căni, cănuţe, termosuri, etc. Poţi să şi mănânci o prăjiturică sau o felie de tort (14 lei bucata) sau te poti delecta cu un set de 2 sandwich-uri (11 lei). Sigur voi merge să încerc toate felurile de cafea să văd care e preferata mea. Ceea ce vă recomand şi vouă.

Comentarii

Postări populare