Yamy, biliBISTROcizant de bun


 
Am fost prin luna mai pe la Suppa Bar şi tot în aceiaşi zi am luat felul doi de la localul de lângă ei, Yamy Bistro. De Suppa Bar am scris aici fiindcă facusem nişte poze mai reuşite. Articolul cu Yamy Bar l-am tot amânat dar nu din cauză că e complex sau necesită imaginaţie. Ci din cauză că am luat la pachet şi mi se părea că nu dau bine pozele. Aşa că am zis că sigur mai trec şi fac nişte poze decente. Nu am trecut spre ruşinea mea. Dar, după cum zice vorba noastră veche...mai bine mai târziu decât niciodată.

Localul este cochet şi micuţ dar cu multe bunătăţuri. De la salate şi sandwichuri până la tot felul de dulciuri cum ar fi renumitele waffles. Care pe mine mă dau pe spate de fiecare dată. Şi acolo rămân...pe spate.

Fiind foarte flămânzi şi grăbiţi am ales să luăm două sandwich-uri la pachet ca să le degustăm în faţa monitorului. Şi fiindcă Killer era cel mai mare şi mai scump, am zis să ne facem de cap. O viaţă avem. Bunică-mea mai adaugă ceva la replica asta dar mă gândesc că sunteţi prea sensibili să auziţi continuarea. Sandwich-urile sunt delir, de vis şi spectaculoase. Mai ales că sunt în varianta P+M aşa cum îmi plac mie. Adică parter şi mansardă. Sau double orgasm. Le ziceţi cum vreţi voi numai să le gustaţi că rămâneţi marcaţi. Preţurile la sandwich-uri variază de la 8 la 12 lei iar salatele sunt la 9 lei. Doar cea cu căpşuni şi pui este la 13 lei din cauza combinaţiei. Rar mai găseşti căpşuni care să se joace de-a chicken sau pui cărora să le placă căpşunica. Waffles e delir, ca să mă exprim manelistic vorbind. Ai putea fi chiar bulimic din cauza lor. Purjezi...continui, purjezi...continui şi tot aşa. Aş încerca o dată toate variantele şi după aceea să le iau de la capăt. Să văd cât rezist. Oricum aş muri de plăcere. Din câte îmi amintesc preţul pentru o waffle este vreo 10 lei dar nici poza care am făcut-o nu mă ajută deloc să-mi amintesc. Nu ştiu dacă mai serveşte aceiaşi fată drăguţă care nu şi-a pierdut zâmbetul în ciuda privirilor noastre de lupi flămânzi.




Too few people understand a really good sandwich.
James Beard



Comentarii

Postări populare