Pleskavita ca la Lera...



 ...nu găseşti pe toata Terra! Sau hai să zicem pe jumătate de Terra. Că sigur mai sunt şi alte "spurcăciuni" - aşa le alint eu - pe lumea asta.

Tot la recomandarea aceluiaşi coleg care trebuie să-şi spele cele cincizeci de păcate pe care le-a făcut recomandând pocnitori de localuri culinare în momentele lui de rătăcire, am plecat să vedem de ce toată lumea salivează după o pleskavita. Care pleskavita e ca si cartofii prăjiţi la americani...se găseşte peste tot.

Localul este micuţ şi total neimpresionant şi se numeşte Lera's Food. Se găseşte pe str. Mărăşeşti, cea pietonală, lângă Consulatul Austriei. Deocamdată este şi o terasă afară dar cred că va fi dezafectată în curând dacă se pun zăpezile. Când nu o mai fi terasa nu cred că există altă soluţie decât la pachet. Nici nu ştiu cu se să încep, fiindcă încă îmi stau gândurile vraişte în cap de la ce bucătate am mâncat. Cel mai bine încep cu chifla care a fost unsă cu ceva sos de la carne cred şi apoi pusă pe grătar să se rumenească un pic. Atât am observat din procedeul de fabricare pentru că am plecat să lenevim cu burţile la soare până a fost gata. Dar când ne-a pus-o în faţă, mai mare minune nu am văzut şi mirosit. Carnea încă sfârâia în chiflă şi avea o crustă rumenă, numai bună de muşcat din ea. Ca şi ingrediente mai avem ceapă, castraveţi muraţi, sos de maioneză şi sos picant la alegere. Preţul unei pleskavite standard este de 7 lei dar eu, fiind mai cu moţ, am cerut să fie dublă. Adică cu două felii de carne şi la preţul de 12 lei.

Multe mi-au fost date să văd pe lumea asta, dar aşa o pleskavita mai rar. Ori am fost eu flămând ori ăştia sunt demenţi de buni. Vă las să trageţi concluziile singuri.

The only time to eat diet food is while you're waiting for the steak to cook.
Julia Child


Comentarii

Postări populare