Say cheese and you get cheese

Comand într-una din zile două pizza Roco (pe vatră!) de la Pizza Thalia din Timişoara. Cerinţe de sistem minime: mari şi cu extra cheese. Zis şi făcut. Când eram în pragul ameţelilor datorate scăderii nivelului glicemiei, sună interfonul. Mă târăsc spre el şi dau accesul omului cu pizza. Plătesc, închid uşa şi mă îndrept cu un râs diabolic spre cele două cutii.

Mi se părea mie că sunt cam mici dar când ţi-e foame totul este neîndestulător. Le deschid şi supriză. Nu mă înşelasem. Erau mici. De aia plătisem 24 de lei în loc de 36-40 cu tot cu bacşiş. Dar cireaşa de pe tort era extra cheese-ul. Trei bucăţi mari de caş tronau în semnul Mercedes-ului pe toată pizza. Ceva de genul "Hai ia de aici ţărane!". Eu ştiam că se rade nişte mozarella sau măcar banalul caşcaval înainte de a se arunca pizza pe vatră. Aşa ştiu şi eu să-mi iau brânza din frigider. Mă bătea gândul să sun să le fac scandal. M-am lăsat păgubaş şi m-am gândit să scriu mai bine. Poate ajunge ce am scris şi pe la ochii pizzerului. Oricum aş lua-o, nesimţirea e mare la noi la români.

Să fim sănătoşi, că cinstiţi şi cu bun simţ nu mai avem nici o şansă sa devenim.

Comentarii

Postări populare