Long live the King

...the Falafel King. Ne plimbam prin curtea de mâncăruri a lu' Iulius Mall din Timişoara. Maţele nu ghiorţăiau de foame aşa că eram destul de liniştiţi şi ne-iritaţi. Am decis să facem un tur al oazelor culinare de pe acolo şi să nu ne aruncăm direct la celebrii cartofi prajiţi cu ceva carne pe lângă ei. Zis şi făcut. După un tur complet, unde crezi că ne oprirăm? La Falafel King. Mâncare cu specific libanez. Aşa zice descrierea, nu eu. Care ce credeţi că oferă? Shaorma şi alte derivate de-ale sale. Nu zic că e rău, dar chiar căutam să mănânc ceva mai special. Degeaba, obiceiurile vechi nu se uită. Şi văd pe meniu scris mare "NEW". Opa! Au băgat deci băieţii un nou fel, care se numeşte Jusuk. Sper că am ţinut bine minte, că ajuns acasă am căutat pe Google termenul ăsta şi nu am găsit nimic. Sujuk. Şi am găsit şi descrierea aici. Cine ştie ce înseamnă în arabă. De fapt nici nu vreau să ştiu. Văd ce înseamnă dar nu ştiu ce legătură este cu ce am mâncat

Am comandat două porţii şi am rămas plăcut surprins. Conţine carne de vită, condimente din belşug, sos de care vrei (tsatsiki, sos de usturoi, etc.), eternii cartofi prajiti, salata de roşii cu ceapă. Carnea de vită şi cartofii sunt în lipia pe jumătate îndoită iar apoi este feliata ca pizza în vreo 4 felii, numai bune de apucat şi înfulecat. Totul stropit cu un Cola rece. Sănătate curată!



Îmi pare rău de calitatea pozei, promit să mă înarmez cu aparatul de fotografiat data viitoare.

Comentarii

Postări populare